Razendsnel kunnen schakelen, een verbeterde bezorgsnelheid in België én het nakomen van de klantbelofte. Die belofte is dat Greetzer alles aan doet om de kaart op de gekozen bezorgdag daadwerkelijk te leveren. Ongeacht het aantal bestellingen. En voor 21.00 uur een kaart besteld, is morgen nog in de bus. Bij Pakhuis 86 zorgen we dat Greetz die klantbelofte kan nakomen.
Kaartje in de bus van Greetz
Greetz laat dagelijks de leukste kaartjes op de deurmat vallen, waar ook ter wereld. Daarmee zorgen ze voor blije gezichten; bij de ontvanger én de verzender. En daar dragen we bij Pakhuis 86 aan bij!

Greetz laat dagelijks de leukste kaartjes op de deurmat vallen, waar ook ter wereld. Daarmee zorgen ze voor blije gezichten; bij de ontvanger én de verzender. En daar dragen we bij Pakhuis 86 aan bij!
Kaart op tijd in de bus
Tijdens de jaarlijkse piekmomenten en bij storingen in de eigen productie zorgt Wihabo voor de productie van duizenden Greetz-kaartjes. Ook helpt Wihabo Greetz met de dagelijkse productie. Zo worden twee van de zeven kaartformaten in Geffen gemaakt, omdat deze bijzondere afmetingen hebben. Net als álle kaarten met een Belgisch afleveradres. Bij Pakhuis 86 verzorgen we het fulfilment voor deze productie: vouwen van de kaarten, het insteken van de kaart in de herkenbare groene en roze Greetz enveloppen én het plakken van de postzegel op de envelop. Zodat een kaart van Greetz op de gekozen bezorgdag bij de ontvanger in de bus ligt!

Meer weten over de samenwerking met De Ruijter?
Op de website van Wihabo lees je de case over hoe de samenwerking is ontstaan én gegroeid tot het huidige succes!